مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-24سياسي

انتشار جزییات جدید از ابعاد هتاکی به قرآن در کشور سوئد


وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزییات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، - تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت اطلاعات در بیانیه ای جزییات جدیدی در مورد عنصر هتاک به قرآن کریم را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: باسمه تعالی به استحضار ملّت شریف ایران و همه ی ملّت های موحد و آزادی خواه جهان می رساند؛ اگرچه هتک حُرمت ادیان الهی در هر شرایطی و توسط هر عاملی، اقدامی کفرآمیز و مذموم است، اما برخی از هتاکی ها به لحاظ در برداشتن اهداف خاص، زمان انجام و هویت عوامل پشت صحنه، ویژگی کاملاً متمایزی دارند.

در چنین مواردی آشکارسازی پشت پرده ها به درک چرایی یک عمل شوم و خنثی سازی مقاصد ضدانسانی مُستتر در آن کمک می کند.

جنایت اخیر هتاکی به کلام الله مجید که در کشور سوئد و با حمایت تشویق آمیز پلیس آن کشور صورت گرفت، ابعادی فراتر از موارد مشابه پیشین داشت.

بر این مبنا سربازان گمنام امام زمان (عج) به واکاوی اطلاعاتی در چند و چون آن اقدام پلید و تلاش برای شناسایی عناصر پشت صحنه ی آن پرداختند.

جمع آوری هدفمند اطلاعاتی از کانون های مرتبط با آن فتنه و تطبیق یافته های اولیه با مخازنِ اطلاعاتی موجود، نخستین سرنخ های منشأ فتنه انگیزی و نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جزییات جدید از ابعاد هتاکی به قرآن در کشور سوئد

انتشار جزییات جدید از ابعاد هتاکی به قرآن در کشور سوئد