مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-14سياسي

حسینی مزاری: حادثه تروریستی شاهچراغ رنگ و بوی مذهبی ندارد


رییس مرکز تبیان با صدور پیامی تاکید کرد: حادثه شاهچراغ به طور قطع هیچ رنگ و بوی مذهبی ندارد؛ بلکه یک هدف سیاسی کلان منطقه ای و حتی جهانی علیه اسلام و مسلمین است.

- رییس مرکز تبیان با صدور پیامی تاکید کرد: حادثه شاهچراغ به طور قطع هیچ رنگ و بوی مذهبی ندارد؛ بلکه یک هدف سیاسی کلان منطقه ای و حتی جهانی علیه اسلام و مسلمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین حسینی مزاری، رییس مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان درباره حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) شهر شیراز بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم متاسفانه بار دیگر شاهد صحنه به خاک و خون کشیده شدن زوار شاهچراغ در ولایت شیراز ایران شدیم.

حادثه تروریستی زیارتگاه شاهچراغ نشان می دهد که برای تروریسم بین المللی تنها به هدف نشستن نقشه های شوم امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا اهمیت دارد.

کشوری که از تروریست پروری سود برده، برای رسیدن به مقاصد خود از عناصر ناآگاه و اما تربیت شده شبکه های استخباراتی منطقه ای بهره می برد.

حادثه شاهچراغ به طور قطع هیچ رنگ و بوی مذهبی نداشته، بلکه یک هدف سیاسی کلان منطقه ای و حتی جهانی علیه اسلام و مسلمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی مزاری: حادثه تروریستی شاهچراغ رنگ و بوی مذهبی ندارد

حسینی مزاری: حادثه تروریستی شاهچراغ رنگ و بوی مذهبی ندارد