مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-04بين الملل

دیپلمات روس: در سوریه می مانیم


یک دیپلمات روس با تاکید بر اینکه کشورش همچنان در سوریه خواهد ماند تا شرایط بازسازی این کشور را فراهم کند، تاکید کرد، سوریه در مقابل فشارهای آمریکا نیازمند موضع قاطع کشورهای عربی است.

- یک دیپلمات روس با تاکید بر اینکه کشورش همچنان در سوریه خواهد ماند تا شرایط بازسازی این کشور را فراهم کند، تاکید کرد، سوریه در مقابل فشارهای آمریکا نیازمند موضع قاطع کشورهای عربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، روابط سوریه و روسیه که از سال 1944 آغاز شد، شاهد تحولات بزرگ و جهش های مهم در همه سطوح بود که باعث شد دمشق و مسکو براساس چشم انداز روشن و مشترک برای هر چیزی که به موضوعات بین المللی و دوجانبه مربوط می شود، از مرزهای دوستی متعارف فراتر رفته و سطوح جدیدی از همکاری استراتژیک و هماهنگی همه جانبه را در همه پرونده ها ایجاد کنند.

اما اکنون سئوالاتی مطرح است از جمله اینکه مشارکت روسیه در روند بازسازی سوریه امروز با چه چالش هایی مواجه است؟ تأثیر جنگ اوکراین بر حضور نظامی روسیه در سوریه چیست؟ چشم انداز ثبات اقتصادی و اجتماعی پس از جنگ در سوریه چیست؟ المیادین این موضوعات را با ایگور ماتویوف، دیپلمات و شخصیت آکادمیک روس بررسی کرده است که شناخت عمیقش از سوریه به سال 1993 بازمی گردد؛ زمانی که برای اولین بار به آنجا رسید و سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: در سوریه می مانیم

دیپلمات روس: در سوریه می مانیم