مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-22سياسي

تکاور نیروی دریایی ارتش به دلیل عمل نکردن خمپاره شهید شد


در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی میدان تیر گیلوان منجیل انفجار مهمات عمل نکرده منجر به شهادت ناوبان سوم «آرش امیری» یکی از متخصصان تخریب شد.

- رشت - در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی میدان تیر گیلوان منجیل انفجار مهمات عمل نکرده منجر به شهادت ناوبان سوم آرش امیری یکی از متخصصان تخریب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انفجار در حین عملیات خنثی سازی مهمات عمل نکرده میدان تیر گیلوان در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی، منجر به شهادت ناوبان سوم آرش امیری از متخصصان تخریب نیروی دریایی شد.

آرش امیری از متخصصان تخریب نیروی دریایی که پس از پایان مأموریت آموزش تیراندازی کارکنان در میدان تیر گیلوان در قالب یک تیم برای پاکسازی میدان تیر اعزام شده بود، بر اثر انفجار مهمات عمل نکرده در حین عملیات خنثی سازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این مأموریت 2 نفر دیگر از همرزمان ناوبان سوم امیری مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

شایان ذکر است، یگان های عملیاتی در مراحلی از آموزش، برای کسب حداکثر آمادگی رزمی از مهمات واقعی استفاده می کنند که در این مأموریت و در حین کنترل صدمات ناشی از انفجار ناقص مهمات این افسر شجاع و ایثارگر به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاور نیروی دریایی ارتش به دلیل عمل نکردن خمپاره شهید شد

تکاور نیروی دریایی ارتش به دلیل عمل نکردن خمپاره شهید شد