مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-03سياسي

مدیر یک شرکت هواپیمایی به دادسرا احضار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، همایش مدیران عالی شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران که به منظور فراهم شدن تمهیدات لازمه برای پرواز های اربعین امام حسین (ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

عباس فرزادنیا، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ویژه فرودگاه های تهران در این همایش تاخیرات و ابطال پروازی در شرکت های هواپیمایی را یکی از آسیب های موجود ارزیابی و اظهار کرد: تاخیرات پروازی 16 شرکت هواپیمایی در سه ماهه سال جاری نسبت به سه ماه پایانی سال گذشته 3 تا 4 برابر افزایش یافته است.

وی تاخیرات شرکت هواپیمایی آسمان در سه ماهه اول امسال را 445 ساعت، شرکت هواپیمایی وارش را 177 ساعت، شرکت هواپیمایی چابهار را 171 ساعت، شرکت هوپیمایی کیش ایر را 167 ساعت، شرکت هواپیمایی تابان را 109 ساعت، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور را 122 ساعت، شرکت هواپیمایی سا ها را 106 ساعت، شرکت هواپیمایی کارون را 172 ساعت و شرکت هواپیمایی قشم ایر را 77 ساعت اعلام کرد.

  معاون دادستان تهران تاکید کرد: مدیران کل فرودگاه های استان ها نظارت خود را بر پرواز ها به دقت اعمال کند تا حجم تاخیرات به مرور کاهش یابد.

فرزادنیا اعطای مجوز پرواز از ناحیه سازمان هواپیمایی به ایرلاین ها را متناسب با ناوگان آن ها ضروری اعلام و در نهایت اختصاص هواپیمای پشتیبان توسط شرکت ها را جهت کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر یک شرکت هواپیمایی به دادسرا احضار شد

مدیر یک شرکت هواپیمایی به دادسرا احضار شد