مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-24سياسي

روسای عراق مجددا اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند


رییس جمهور، نخست وزیر، رییس مجلس و شورای عالی قضایی عراق موضوع اهانت به مقدسات اسلامی و تصویب قوانین مهم را بررسی کردند.

- رییس جمهور، نخست وزیر، رییس مجلس و شورای عالی قضایی عراق موضوع اهانت به مقدسات اسلامی و تصویب قوانین مهم را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، بر اساس بیانیه رسمی دفتر نخست وزیر عراق، نشست عبداللطیف رشید رییس جمهور، محمد شیاع السودانی نخست وزیر، محمد الحلبوسی رییس مجلس و فائق زیدان، شورای عالی قضایی عراق با میزبانی محمد الحلبوسی به منظور بررسی تحولات جاری و شماری از پرونده های مهم برگزار شد.

در این جلسه، اهانت عمدی با مجوز حکومت سوئد به ساحت قرآن کریم و پرچم عراق محکوم شد و حاضران بر حمایت از اقدامات دولت در قطع روابط با سوئد یا هر کشوری که به مقدسات مسلمانان احترام نگذارد یا از اقدامی که موجب اهانت به مقدسات و ادیان شود، حمایت کند و همچنین بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای حفاظت از هیئت های دیپلماتیک تأکید کردند.

در این نشست موضوع قانون بودجه و پیگیری روند اجرای آن و نیز پیگیری کیفی پروژه هایی که از طریق بودجه تأمین مالی می شوند و اولویت بندی پروژه ها بررسی شد.

حاضران در این نشست همچنین بر ضرورت اجرای مواد قانون بودجه درباره مسائل مالی و درآمدهای نفتی و غیر نفتی اقلیم کردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای عراق مجددا اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند

روسای عراق مجددا اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند