مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-14اجتماعي

طرح های شهری احداث پمپ بنزین و آرامستان در شمیرانات تصویب شد


فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه 70 درصد از مساحت این شهرستان از مناطق حفاظت شده است از تصویب طرح های شهری احداث پمپ بنزین و آرامستان با موافقت حفاظت محیط زیست در این منطقه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی ذاکریان، بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به حوزه محیط زیستی شمیرانات که با حضور علیرضا مزینانی، مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رودخانه جاجرود، سد لتیان و شرایط جغرافیایی به ویژه شمیرانات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از تصویب طرح های شهری از جمله احداث پمپ بنزین، آرامستان که نیازمند موافقت محیط زیست هستند خبر داد و عنوان داشت: حدود 70 درصد از مساحت شمیرانات را مناطق حفاظت شده شامل می شوند.

فرماندار شمیرانات با اشاره به عدم ارسال استعلامات به اداره کل محیط زیست در راستای کاهش زمان پاسخ به استعلام، همکاری با دید مثبت محیط زیست در جلسات کمیته بازنگری و تصویب طرح های هادی روستایی، پیگیری کاهش حریم 150 متری رودخانه جاجرود برای شهرها (در روستاها به دو بخش 20 متر و 130 متر قابل اجرا است.

) را از دیگر مصوبات جلسه با حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: مساعدت محیط زیست برای احداث پمپ بنزین در راستای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های شهری احداث پمپ بنزین و آرامستان در شمیرانات تصویب شد

طرح های شهری احداث پمپ بنزین و آرامستان در شمیرانات تصویب شد