مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-21فرهنگي

57 اثر به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی راه یافت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راهیابی 57 اثر به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راهیابی 57 اثر به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی خبر داد.

تقی صادقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از مجموع 5 هزار و 211 عکس رسیده به دبیرخانه سوگواره ملی هنری عاشورا، 48 اثر در بخش تک عکس و 9 مجموعه عکس از 45 عکاس به مرحله نمایشگاهی این سوگواره راه یافتند.

وی بیان کرد: علی اصغر فیض اللهی ازکردستان با 3 عکس، امین رحمانی با 3 عکس و علیرضا رحمانی از قزوین و پویا بیات با 2 عکس، ناصر محمدی با یک عکس از زنجان، سمانه شیرازی با 2 عکس از مازندران، احمد تاجی با 2عکس و مریم آل مومن دهکردی با یک اثر از چهارمحال بختیاری، فرشید احمد پور با 2 عکس، رضا جوانشیر و مینا نوعی هریک با یک اثر از آذربایجان غربی، عرفان کوچاری با 2 اثر از تهران، طاهره رخ بخش با 2 اثر، علی عباسی و هاشم عرفان منش هر کدام با یک اثر از فارس، مرتضی صالحی با یک اثر از اصفهان، پرویز قلی زاده یک اثر و محمد رضا بهمرام یک اثر از آذربایجان شرقی، یوسف قاسمی، زهره لک و علیرضا عطاریانی هر کدام با یک اثر از تهران در بخش تک عکس انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 اثر به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی راه یافت

57 اثر به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی راه یافت