مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-08سياسي

خبرنگاری و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس و مقاومت یک باور فرهنگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد: «در شرایطی که جامعه بشری بیش از همیشه بحران زده، - مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در بیانیه ای با گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار نوشت: خبرنگاری و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس و مقاومت بیش از آنکه یک تکنیک صرف خبری یا رسانه ای باشد، یک فلسفه، نگرش و باور فرهنگی است که بایــد در ذهن و قلم نویسندگان بارور و جاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد: در شرایطی که جامعه بشری بیش از همیشه بحران زده، جنگ زده، خشونت زده و غیراخلاقی شده است، نیازمند نیرویی است تا قادر باشد این شرایط را تغییــر دهد.

بی تردید این نیرو را باید در رسانه ها یافت.

اگرچه قدرت تا حد بسیاری بر گفتمان رسانه ها تأثیرگذار است اما رسانه ها نیز قادرند گفتمان قدرت را تا حدی اصلاح، تعدیل و تلطیف کنند.

در عرصه خارجی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، با تبلیغات رسانه ای گسترده و عملیات روانی، درصدد تضعیف باورهای دینی، سیاه نمایی، ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس و مقاومت یک باور فرهنگی است

خبرنگاری و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس و مقاومت یک باور فرهنگی است