مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-05سياسي

کارمندان نباید بی توجهی به کار داشته باشند


کارمندان نباید وظایف خود را منوط به ارتقای شغلی کرده و بی توجهی به کار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در نشست هم اندیشی با منشی های شعب دیوان عدالت اداری، کارکنان دیوان را انقلابی، متدین و کارآمد دانست و افزود: دیوان عدالت اداری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین نهادها در نظام حقوقی کشور برای نظارت بر اعمال اداری است که لازمه آن نیز داشتن نیروهای مومن و انقلابی است.

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه کار باید به خاطر مردم و جلب رضایت خداوند باشد، گفت: از نظر آموزه های قرآن، کار برای رضای خدا آثار بسیاری دارد که شامل آثار دنیوی، اخروی، مادی و معنوی است که قطعا اثر وضعی در زندگی ما دارد و با باز کردن گره از مشکلات مردم، در جایی نیز گره از کار ما باز خواهد شد.

مظفری با تاکید برضرورت تکریم ارباب رجوع و ضرورت پرهیز از تبعیض بین مردم، تصریح کرد: برخورد نا مناسب با ارباب رجوع از آفت های مهم ادارات است که توصیه جدی به رعایت آن دارم و بین هیچ کدام از مراجعان نباید تبعیض و تفاوت قائل شوید و همه به یک میزان باید مورد تکریم قرار بگیرند.

رییس دیوان عدالت اداری استفاده ازهمه ظرفیت های قانونی برای تقویت منابع انسانی را امری ضروری دانست و گفت: مهمترین و حیاتی ترین دارایی هر سازمان، نیروی انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان نباید بی توجهی به کار داشته باشند

کارمندان نباید بی توجهی به کار داشته باشند