مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-14اقتصادي

افتتاح 17 طرح گردشگری و صنایع دستی یزد در هفته دولت


معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از بهره برداری 17 طرح گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از بهره برداری 17 طرح گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت خبر داد.

محمد میرشمسی ضمن اعلام این خبر با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، گفت: طرح های قابل افتتاح در این هفته شامل طرح های گردشگری و کارگاه های صنایع دستی است که در شهرستان های یزد، ابرکوه، میبد، اشکذر، تفت، مهریز و بهاباد به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی استان اضافه کرد: طرح های گردشگری آماده افتتاح شامل هتل، پارک طبیعت گردی، بوم گردی، اقامتگاه سنتی است که با بهره برداری و تکمیل این طرح ها در مجموع زمینه اشتغال مستقیم 129 نفر فراهم خواهد شد.

وی با بیان این که این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام رسیده است، اظهار کرد: برای بهره برداری از آن ها بالغ بر 3179 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی یزد، میرشمسی ادامه داد: هشت کارگاه صنایع دستی در رشته های تراش سنگ های قیمتی، معرق چوب، خراطی، سفال و سرامیک، چاقوسازی و کاربافی در شهرستان های میبد، ابرکوه و یزد افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 طرح گردشگری و صنایع دستی یزد در هفته دولت

افتتاح 17 طرح گردشگری و صنایع دستی یزد در هفته دولت