مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-05پزشكي

سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی 16 تا 18 مهر برگزار می شود


پنجمین همایش بین المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی (زیست فناوری) ایران 16 تا 18 مهر و به همت انجمن بیوتکنولوژی و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

- پنجمین همایش بین المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی (زیست فناوری) ایران 16 تا 18 مهر و به همت انجمن بیوتکنولوژی و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، این همایش با موضوعات زیست فناوری پزشکی، تشخیص، روش های درمانی نوین، واکسن و داروهای نوترکیب زیست فناوری گیاهی، محصولات تراریخته و ایمنی زیستی زیست فناوری میکروبی، غذایی، صنعتی، محیط زیست و نانوفناوری بیوانفورماتیک، علوم و فناوری های امیکس، زیست فناوری سامانه ها زیست فناوری جانوری مباحث نظری زیست فناوری از 16 تا 18 مهر در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می شود.

صادق شجاعی دبیر اجرایی این همایش گفت: این همایش دو سالانه که برگزاری آن بیش از ربع قرن قدمت دارد با شعار جهان آینده؛ جهان بیوتکنولوژی است کار خود را آغاز می کند و هدف از برگزاری این همایش دستیابی به اهداف سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور برای توسعه علم و فناوری در ایران، همچنین ارائه آخرین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی 16 تا 18 مهر برگزار می شود

سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی 16 تا 18 مهر برگزار می شود