مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-09سياسي

لزوم تبدیل رویه جنگ و ترور و تکفیر به همکاری و هم افزایی


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سومین کنفرانس وحدت اسلامی بر لزوم تبدیل رویه جنگ و ترور و تکفیر به همکاری و هم افزایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری پیش از ظهر چهارشنبه در سومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در ارومیه با اشاره به تدوین برنامه ای برای رسیدن به اتحادیه کشورهای اسلامی گفت: در حال حاضر زمان اقدام و برنامه عملیاتی برای رسیدن به این اتحادیه است.

وی با بیان اینکه می تواند اتحادیه ای در جهان اسلام شکل بگیرد البته اگر پرهیز از تفرقه، همکاری و هم افزایی جهان اسلام را در دستور کار قرار دهیم، اضافه کرد: کتابچه مربوط به این موارد و لایه های مختلف رسیدن به اتحادیه کشورهای اسلامی به بزرگان جهان اسلام ارسال شده و از آنها نظرخواهی شده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه البته برای رسیدن به این امر باید بدانیم که چگونه می توانیم باعث شویم که عموم مردم مطالبه کننده وحدت باشند، ادامه داد: ما نقایص و کاستی هایی درون جامعه اسلامی داریم که دشمن روی آنها بهره برداری و پروژه تفرقه و تضعیف ملل اسلامی را دنبال می کند.

اسلام متعهد به وطن است و با ملی گرایی مشکلی ندارد حجت الاسلام شهریاری اظهار کرد: این نقیصه مهم افراطی گری است که البته اختصاص به یک مذهب ندارد و در مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل رویه جنگ و ترور و تکفیر به همکاری و هم افزایی

لزوم تبدیل رویه جنگ و ترور و تکفیر به همکاری و هم افزایی