مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:462023-08-15دانش

نگاهی به رتبه های دانشگاه ها در جشنواره ملی قرآن دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور دانشجویان برگزیده هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، - بر اساس بررسی نتایج به دست آمده از سوی دانشگاه ها در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور نمایندگان وزارت علوم با کسب 60 رتبه برتر بهترین عملکرد را در بین هشت دستگاه دانشگاهی حاضر در این جشنواره داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور دانشجویان برگزیده هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه جامع علمی – کاربردی و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد.

این جشنواره در 40 رشته برگزار شد که 30 رشته از مجموعه رشته های آن به صورت ارسال اثر و برگزاری آزمون و 10 رشته بخش آوایی نیز به صورت حضوری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در شهر ارومیه برگزار شد.

بر اساس تحلیل نتایج به دست آمده از سوی خبرگزاری ایکنا، در این جشنواره مجموعاً 219 رتبه به نفرات اول تا سوم تمام رشته ها در دو بخش بانوان و آقایان اهدا شده و طبق آن دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم بیشترین رتبه و دانشجویان دانشگاه علوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به رتبه های دانشگاه ها در جشنواره ملی قرآن دانشجویان

نگاهی به رتبه های دانشگاه ها در جشنواره ملی قرآن دانشجویان