مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-15اقتصادي

ایده های نوآورانه حوزه دارو تجاری سازی می شود


با اعلام فراخوان شتابدهی ایده های نوآورانه در حوزه سامانه های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران ساخت این حوزه به بازار فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، فراخوان جذب و شتاب دهی ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه دارو، ملزومات پزشکی و دارورسانی نوین اعلام شد.

این فراخوان برای دانشجویان، کارآفرینان، شرکت های استار تا پی و تمام متخصصانی است که طرح یا ایده ای در حوزه سامانه های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی نوین دارند.

این شتاب دهنده با توجه به میزان پیشرفت تیم های یا شرکت ها برنامه مجزایی جهت ارزیابی و پذیرش آنها طراحی کرده است.

در این فراخوان شتاب دهنده با استفاده از تخصص، شبکه ارتباطی و خانواده توانمند خود که شامل 15 شرکت دانش بنیان استار تا پی است به صورت گام به گام در مراحل مختلف رشد استار تاپ ها، از آنها حمایت می کند و همچنین این شتاب دهنده فرصت های ارتباط با شبکه سرمایه گذاری و سایر متخصصین این حوزه را در اختیار استارتاپ ها قرار می دهد.

یک شتاب دهنده فعال در حوزه سامانه های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی نوین در پنجمین فراخوان جذب تیم ایده خود، آماده دریافت طرح های نوآورانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های نوآورانه حوزه دارو تجاری سازی می شود

ایده های نوآورانه حوزه دارو تجاری سازی می شود