مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-03اقتصادي

زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای در سمنان تقویت شود


استاندار سمنان بر لزوم تقویت زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای در این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار کرد: نقش و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در رشد و توسعه اقتصادی بسیار ارزنده و شناخته شده است.

وی افزود: بر این اساس، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای شتاب دهی به فرآیند تولید در راستای توسعه اقتصادی امری حیاتی و ضروری به شمار می آید.

استاندار سمنان گفت: با ترویج و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای از طریق تربیت نیروی کار موردنیاز بخش های مختلف جامعه، ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلان، آموزش مهارت های تخصصی به فارغ التحصیلان دانشگاهی، توجه به کارجویان روستایی و تربیت نیروی انسانی جوان جامعه به عنوان نیروهای مولد کار و توسعه می توان گام های بسیار مؤثری در توسعه اشتغال منابع انسانی برداشت.

هاشمی افزود: در این راستا، همت عالی مجریان و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه با ایجاد فرصت های مناسب شغلی، افزایش راهکارهای مطلوب جهت تولید و درآمد افراد جامعه، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری با استقرار نظام مهارت آموزی متکی به الگوی حکمرانی و اتخاذ راهبردهای مبتنی بر هم افزایی، چرخ های توسعه را در بستر فرهنگ و آموزش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای در سمنان تقویت شود

زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای در سمنان تقویت شود