مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-31بين الملل

هوش مصنوعی، دزدگیر می شود!


خرده فروشان بزرگ آمریکا به زودی از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای مقابله با سرقت استفاده می کنند، البته می گویند هدف اصلی شان دستگیری سارقان نیست، - خرده فروشان بزرگ آمریکا به زودی از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای مقابله با سرقت استفاده می کنند، البته می گویند هدف اصلی شان دستگیری سارقان نیست، بلکه جلوگیری از وقوع آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، فروشگاه های خرده فروشی والمارت، تارگت، کروگر و سایر خرده فروشان بزرگ آمریکا مصمم هستند تا با کمک گرفتن از شرکت های فناوری برای توسعه و استقرار سیستم های نظارتی پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی با سرقت مقابله کنند.

آنها در نظر دارند تا از ابزارهای گوناگون نظیر تصاویر ویدیویی، دوربین های تشخیص چهره، خوانش پلاک خودروها و شناسایی وسایل نقلیه، ربات های امنیتی مستقل، برچسب های شناسایی فرکانس رادیویی(RFID)، قفل های هوشمند و نرم افزارهای تحلیلی پیش بینی کننده به این منظور استفاده کنند.

کریستین بکنر، معاون فناوری خرده فروشی و امنیت سایبری فدراسیون ملی خرده فروشان آمریکا که یک انجمن تجاری مستقر در واشنگتن است به یک خبرگزاری گفت: ما شاهد بسیاری از فروشندگان فناوری هستیم که هوش مصنوعی را روی فناوری های موجود مستقر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی، دزدگیر می شود!

هوش مصنوعی، دزدگیر می شود!