مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-13سياسي

اعتماد مردمی مهمترین سرمایه کمیته امداد است


قائم مقام کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه امروز ما در فکر و اندیشه تحقق عدالت اجتماعی هستیم و آن را به عنوان ستون برپایی نظام می دانیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی خاکسارقهرودی، قائم مقام کمیته امداد کشور در آیین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان، روز تشکل ها را بهانه ای برای تقدیر از زحمات موسسات خیریه عنوان و اظهار داشت: رویکرد اصلی کمیته امداد بر اساس اساسنامه و فرمایشات رهبری در حمایت مردم و مشارکت آنها در راستای کمک به نیازمندان است.

 قائم مقام کمیته امداد کشور  با بیان اینکه آنچه این دستگاه حمایتی را از سایر دستگاه ها متمایز می کند، نگاه آن به مردم به عنوان یک اصل، اساس و شاخص مهم در تحقق اهداف این نهاد مردمی است.

تصریح کرد: تمامی آنچه با عنوان بازنگری در دستورالعمل ها، ساختارها، چابک سازی و نحوه استفاده از نیروی انسانی مطرح شده است بر مبنای توجه به مردم و مردمی تر شدن این نهاد است.

  وی با اشاره به اینکه هر زمانی وظایف به دست مردم بوده، به درستی انجام شده است، خاطر نشان کرد: حضور و نقش آفرینی مردم در همه عرصه ها نمایانگر این است که پشتیبانی و قوت نظام به اتکای مردم و برخورداری از حمایت مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردمی مهمترین سرمایه کمیته امداد است

اعتماد مردمی مهمترین سرمایه کمیته امداد است