مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-17اقتصادي

افزایش 58 درصدی خرید بذر گندم و جو در یزد


میزان خرید بذور گندم و جو توسط اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد در سال جاری با خرید قریب 970 تن، نسبت به سال گذشته بالغ بر 58 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/یزد میزان خرید بذور گندم و جو توسط اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد در سال جاری با خرید قریب 970 تن، نسبت به سال گذشته بالغ بر 58 درصد افزایش یافت.

سید حسین دشتی مدیر تعاون روستایی استان یزد در این رابطه با اشاره به اهمیت خودکفایی در تولید بذرهای مورد نیاز کشاورزان به عنوان یکی از حوزه های سند تحولی یزد نوین و نقش اتحادیه ها و تعاونی های کشاورزی و دامی در تامین امنیت غذایی، اظهار کرد: در سال جاری قریب 800 تن انواع بذر گندم رقم های برزگر، نارین، امین، سیستان، ترابی و پرنیان و 170 تن بذر جو رقم های نصرت و گلشن طبقات پرورشی، مادری و گواهی شده توسط اتحادیه تعاونی های تولید استان یزد خریداری، بوجاری و برای توزیع بین متقاضیان و کشاورزان استانی و کشوری آماده شده است.

به گفته وی، این میزان خرید بذور در مقایسه با عملکرد سال گذشته در استان 58 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی یزد، دشتی در پایان اظهار کرد: اتحادیه تعاونی های تولید استان یزد به عنوان تنها تولید کننده بذر استان در راستای افزایش عملکرد و بهره وری با تجهیز و نوسازی ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 58 درصدی خرید بذر گندم و جو در یزد

افزایش 58 درصدی خرید بذر گندم و جو در یزد