مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:192023-08-19سياسي

پیگیری ویژه پرداخت معوقات بازنشستگان سال 1392 تا کنون در مجلس شورای اسلامی


رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاشیم مطالبات و معوقات بازنشستگان با محوریت صندوق بازنشستگی کشوری به جای خوبی برسد به طوری که مطالبات برای این یک دهه معوقه نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید انصاری در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان فارس که همزمان با اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز درحال برگزاری است گفت: در برنامه 5 ساله هفتم چند مسئله در رابطه باحمایت از بازنشستگان از طرف کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح و تصویب شده است.

رییس مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در تشریح این مسائل افزود:  ارائه خدمات رفاهی شاغلین در سازمان ها و وزارت خانه ها به بازنشستگان، ارائه خدمات درمانی در 2 سطح عادی و تکمیلی که در سطح تکمیلی در دو سطح خدماتی که با تفاوت در پرداخت مبلغی که خدمات گیرنده دارد انجام شود.

   نماینده مردم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در تشریح دیگر مسائل افزود: در تلاشیم حداقل 90 درصد دریافتی شاغلین شامل حقوق دوران بازنشستگی گردد و رتبه بندی شاغلین به بازنشستگان نیز تعمیم داده شود.

وی ادامه داد: سعی داریم مطالبات و معوقات بازنشستگان از سال 1392 به بعد با محوریت صندوق بازنشستگی کشوری نیز به جای خوبی برسد که مطالبات برای این  یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ویژه پرداخت معوقات بازنشستگان سال 1392 تا کنون در مجلس شورای اسلامی

پیگیری ویژه پرداخت معوقات بازنشستگان سال 1392 تا کنون در مجلس شورای اسلامی