مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-24اجتماعي

ارسال بیش از 2 میلیون پیامک هشدار گرد و غبار و آلودگی در مرکزی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی از ارسال بیش از دو میلیون و 300 هزار پیامک هشدار مدیریت بحران گرد وغبار و آلودگی هوا به همه خطوط تلفن همراه فعال در سطح استان خبر داد.

- امید محترمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال پیامک آموزشی و فرهنگی هشدار آمیز مدیریت بحران برای هم استانی ها در پی وقوع گردو غبار در استان اظهار داشت: ارسال پیامک آموزشی و فرهنگی توسط مدیریت بحران استان مرکزی برای اولین بار با رویکرد پیشگیری اتفاق افتاد و این اتفاق با استقبال مردم همراه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی افزود: جلوگیری از ایجاد ترس و استرس برای مردم در شرایط گرد و غبار و آلودگی هوا با رویکرد آموزشی و فرهنگی مهمترین هدف از ارسال این پیامک بود که برای دو میلیون و سیصد هزار سیم کارت در استان مرکزی ارسال شد.

وی با اشاره به تصمیماتی که در خصوص ایجاد گرد و غبار اتخاذ شده گفت: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار پدیده گرد و غبار مقرر شد تمامی دستگاه های امدادی و درمانی از جمله اورژانس، هلال احمر و بیمارستان ها به حالت آماده باش هستند، فعالیت تمام معادن که منشأ تولید گرد و غبار دارند ممنوع شده و پروژه های عمرانی که فعالیت خاکبرداری و خاکریزی دارند تا دو روز آینده تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 2 میلیون پیامک هشدار گرد و غبار و آلودگی در مرکزی

ارسال بیش از 2 میلیون پیامک هشدار گرد و غبار و آلودگی در مرکزی