مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:252023-07-25سياسي

مرام و مکتب امام حسین (ع) در عزاداری ها نهادینه شود


سعی شود عزاداری های محرم و عاشورا، حسینی بوده و ظاهری نباشد و در این مراسمات، راه، مرام، مکتب و حریت اباعبدالله الحسین (ع) نهادینه شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه موقت زنجان گفت: سعی شود عزاداری های محرم و عاشورا، حسینی بوده و ظاهری نباشد و در این مراسمات، راه، مرام، مکتب و حریت اباعبدالله الحسین (ع) نهادینه شود.

حجت الاسلام سیدیعقوب موسوی شامگاه دیروز (2 مردادماه) در مراسم عزاداری میثاق با آرمان های سیدالشهدا (ع) و شهدای اسلام ضمن تسلیت ایام سوگواری، اظهار کرد: عظمت و شخصیت این امام همام بسیار والاتر و بالاتر است و زبان ها قاصر و بیان های ناقص نمی تواند شمه ای از خصائص، مناقب، علم، دانش، سخاوت و شجاعت سرور آزادگان را بیان کند.

وی هدف از قیام اباعبدالله الحسین (ع) را احیای دین و شریعت نبوی دانست و تصریح کرد: سیدالشهدا (ع) رسواکننده بنی امیه است که بر مردم حکومت کردند در حالی که هیچ اعتقاد و عقیده ای به اسلام و قرآن نداشتند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه راهی که بنی امیه در پیش گرفته بودند راه اسلام و دین پیامبر گرامی اسلام نبود، تاکید کرد: این مهم نیازمند قیام امام حسین (ع) بود که داشته هایش را در راه دین و اسلام گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرام و مکتب امام حسین (ع) در عزاداری ها نهادینه شود

مرام و مکتب امام حسین (ع) در عزاداری ها نهادینه شود