مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-15سياسي

برپایی 10 ایستگاه صلواتی ایام اربعین در بخش مرکزی همدان


10 ایستگاه صلواتی ایام اربعین حسینی در بخش مرکزی همدان از زائران حضرت اباعبدالله(ع) پذیرایی می کنند.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی همدان اعلام کرد: 10 ایستگاه صلواتی ایام اربعین حسینی در بخش مرکزی همدان از زائران حضرت اباعبدالله(ع) پذیرایی می کنند.

محمدحسن دهبانی در جلسه ستاد فرعی اربعین حسینی بخش مرکزی همدان اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مردمی اربعین حسینی شهرستان تعداد 10 ایستگاه صلواتی در سطح بخش مرکزی در مسیرهای رفت و برگشت از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می کنند.

وی افزود: شش روستای امزاجرد، گراچقا، مهدی آباد، شورین، رباط شورین و کنجینه به صورت مستقیم و 15 روستا نیز به صورت مشارکتی در امر برپایی ایستگاه های صلواتی دخالت دارند.

دهبانی با بیان اینکه یک ایستگاه در پارک الغدیر شهر جورقان و سه ایستگاه در شهر مریانج امر پذیرایی از زائران را انجام می دهند، ادامه داد: دهیاران و مسئولان مربوطه در ایجاد زیرساخت های لازم برای پذیرایی از زائران اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه خادمان و دست اندرکاران ایستگاه های صلواتی به مرکز بهداشت شهرستان برای انجام آزمایشات مربوطه معرفی می شوند، یادآور شد: پنج نفر از هر ایستگاه به هلال احمر شهرستان همدان به عنوان امدادیار برای فراگیری آموزش های امدادونجات معرفی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 10 ایستگاه صلواتی ایام اربعین در بخش مرکزی همدان

برپایی 10 ایستگاه صلواتی ایام اربعین در بخش مرکزی همدان