مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-18سياسي

حضور مسئولان در بین مردم پررنگ تر باشد


مسئولان باید در بین مردم حضور بیشتر و پررنگ داشته باشند و پاسخ دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری فرمود خوش بینی و ساده اندیشی مصدق بود که به آمریکا اعتماد کرد و باعث کودتای 28 شد و به تعبیر رهبری هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورده است.

صبر و پایداری مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن وی با اشاره سالروز اعلام آتش بس میان ایران و عراق از سوی دبیرکل سازمان ملل متحد بعد از هشت سال جنگ نابرابر دشمنان علیه ایران اسلامی در 28 مرداد 1367 گفت: مردم ایران اسلامی صبر و استقامت را که تجلی آن در کربلا بود، از این واقعه عظیم الگوگیری کردند و بعد از هشت سال جنگ نابرابر در مقابل دشمنان ایستادند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک کشور خود را به دشمن تسلیم کنند.

تلاش برای جذب حداکثری در مساجد وی با گرامیداشت 30 مرداد روز جهانی مساجد، با بیان اینکه امروز متأسفانه مساجد خلوت شده بیان کرد: عوامل متعددی باعث خلوت شدن مساجد شده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: مساجد می توانند در حل و فصل مشکلات و بحران های خانوادگی، ایجاد مراکز مشاوره استفاده باارزشی داشته باشد و می توان با بهره گیری از ظرفیت مساجد از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان در بین مردم پررنگ تر باشد

حضور مسئولان در بین مردم پررنگ تر باشد