مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-18سياسي

حجاب و عفاف تضمین کننده امنیت روانی جامعه و پیشرفت کشور است


حجاب و عفاف تضمین کننده امنیت روانی جامعه و پیشرفت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک، استحکام، استواری، ثبات قدم در کارها را از توصیه های مهم امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه خواند و گفت: انسان مؤمن در هرکاری وارد می شود با دقت و پشتوانه محکم آن را تا به دست آوردن نتیجه مطلوب ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز صنعت دفاعی و تقدیر از اقدامات نیروهای مسلح در راستای خودکفایی کشور در صنعت دفاعی گفت: جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس کشور را در صنعت دفاعی به خودکفایی رساندند و اراده و همت این جوانان باید الگویی برای سایر بخش ها باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خداوند و ولایت فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح با اراده های قوی برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی مجاهدانه تلاش می کنند.

امام جمعه اراک گفت: الگوی بی نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان، باید مورد توجه همه بخش های باشد و خصوصا در حوزه اقتصادی پیاده سازی شود و آن چیزی که کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رساند روحیه و مدیریت جهادی بود که باید در همه بخش ها طنین انداز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و عفاف تضمین کننده امنیت روانی جامعه و پیشرفت کشور است

حجاب و عفاف تضمین کننده امنیت روانی جامعه و پیشرفت کشور است