مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-22سياسي

پرداخت هزینه درمانی 185 زوج نابارور در سمنان/ وجود 7000 بیمار خاص نشان دار در استان


مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از خدمات بیمه ای به 185 زوج نابارور این استان از طریق بیمه سلامت خبر داد و گفت: در راستای تاکیدات رهبری معظم انقلاب و قانون جوانی جمعیت تا 90 درصد هزینه های درمانی زوج های نابارو پرداخت می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از خدمات بیمه ای به 185 زوج نابارور این استان از طریق بیمه سلامت خبر داد و گفت: در راستای تاکیدات رهبری معظم انقلاب و قانون جوانی جمعیت تا 90 درصد هزینه های درمانی زوج های نابارو پرداخت می شود.

سیدمحمد حسینی 31 مرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: همه زوج های نابارور با هر بیمه ای می توانند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

همچنین نوزادان متولد شده نیز تا پنج سال تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه بخش اعظم هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه پرداخت می شود ادامه داد: به طور مثال اگر تعرفه پرداختی 20 میلیون تومان باشد، بیمه سلامت بیش از 18 میلیون تومان آن را تقبل و پرداخت می کند.

وی از پرداخت 90 درصد تعرفه های دولتی و عمومی غیردولتی در درمان ناباروری خبر داد و گفت: زوج ها سالانه تا سقف سه بار می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

دکتر حسینی از ارائه خدمت به زوج های نابارور با هر بیمه پایه ای خبر داد و گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در حوزه قانون جوانی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزینه درمانی 185 زوج نابارور در سمنان/ وجود 7000 بیمار خاص نشان دار در استان

پرداخت هزینه درمانی 185 زوج نابارور در سمنان/ وجود 7000 بیمار خاص نشان دار در استان