مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-15سياسي

پیش ثبت نام 96 نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شبستر


فرماندار شبستر از پیش ثبت نام 96 نفر در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر عصر سه شنبه پس از پایان مهلت پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در روز هفتم پیش ثبت نام و روز پایانی از حوزه انتخابیه شبستر 30 نفر ثبت نام کردند و در مجموع هفت روز پیش ثبت نام، 96 متقاضی موفق به پیش ثبت نام شدند.

وی اظهار کرد: ثبت نام نهایی داوطلبان 27 مهر لغایت 3 آبان است که به صورت الکترونیکی خواهد بود و حسب مورد، امکان مراجعه حضوری هم وجود دارد.

فرماندار شبستر افزود: براساس قانون باید همه اطلاعات بارگزاری شده را به شش دستگاه ثبت احوال، فراجا، دادستانی، وزارت امور خارجه، سازمان امور استخدامی و 4 دستگاهی که متولی آموزش در کشور هستند که عبارتند از وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد و حوزه های علمیه ارسال شود و برای صحت سنجی مدارک هویتی اطلاعات متقاضیان به این دستگاه ها ارسال می شود که آن ها نیز به مدت یک ماه فرصت دارند تا پاسخ شان را مبنی بر تأیید و عدم تأیید به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال کنند.

مطهری اضافه کرد: از طرفی نواقص پرونده ها به صورت پیامکی برای متقاضی ارسال می شود و پرونده ها بدون نقص برای شش دستگاهی که نام برده شد ارسال می شود، پس از دریافت پاسخ ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 96 نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شبستر

پیش ثبت نام 96 نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شبستر