مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-18اجتماعي

بهره برداری از بزرگراه شهید سلیمانی تا آذرماه


شهردار شیراز در بازدید شبانه به همراه جمعی از خبرنگاران و عکاسان خبری از پروژه کلان بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این پروژه به دلیل اهمیت موضوع به صورت شبانه روزی در حال اجراست و طی چهارماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بازدید شبانه مدیریت شهری با همراه جمعی از خبرنگاران و عکاسان خبری از پروژه کلان بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام شد .

    شهردار شیراز با بیان اینکه طی یک ماهه گذشته دو بازدید شبانه از پروژه بزرگراه شهید سلیمانی انجام شده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز اول و دوم این پروژه 15 سال قبل آغاز و شش سال پیش فاز اول و دوم آن به بهره برداری رسید.

    او با اشاره به عملیات اجرایی فاز سوم این پروژه، بیان کرد: فاز سوم این پروژه هفت کیلومتر طول دارد و به دلیل اهمیت موضوع به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

  این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه آغاز این پروژه از فاز نخست آن در میدان جام جم با احداث چهار تونل در فاز سوم تا تقاطع غیرهمسطح شهدای انقلاب (جوادیه) امتداد پیدا می کند، ابراز امیدواری کرد: طی چهار ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد و افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگراه شهید سلیمانی تا آذرماه

بهره برداری از بزرگراه شهید سلیمانی تا آذرماه