مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-07اقتصادي

دستگاه قضا از سرمایه گذاری های مشروع حمایت می کند


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضا از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان قانونی و مشروع حمایت همه جانبه می کند تا رشد تولید تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: با تشکیل سومین جلسه حمایت قضایی در سال جاری پرونده 8 سرمایه گذار و تولیدکننده را که در مسیر تولید با مشکلات و موانعی روبرو بودند مورد بررسی و رصد قرار دادیم تا در حوزه های مختلف این موانع برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به مهار تورم و رشد تولید است حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در دستور کار قرار گرفته و بر این باوریم تنها راه برون رفت استان از بن بست فعلی حمایت از سرمایه گذاران است.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: دستگاه قضا در کنار سایر مجموعه های حامی تولید سعی دارد ریل پیشرفت و توسعه استان را هموار کرده و موانع پیش رو را در بالاترین سطح برطرف کند.

خدادادی اضافه کرد: در این جلسه مشکل یکی از واحدهای تولید محصولات آرایشی – بهداشتی مطرح شد که قرار است براساس مجوزهای درگاه ملی موانع پیش رو در فعال کردن این مجموعه تولیدی در محدوده شهر برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا از سرمایه گذاری های مشروع حمایت می کند

دستگاه قضا از سرمایه گذاری های مشروع حمایت می کند