مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-13اجتماعي

برگزاری مسابقات کشوری هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزی در مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنر هایی آوایی و نمایشی با هدف کشف استعدادهای برتر در زمینه هنری دانش آموزان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حسین کمالی مدیرکل آموزش و پروش مازندران بعد از ظهر امروز در هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنر هایی آوایی و نمایشی که در اردوگاه دانش آموزی بادله میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: این رقابت ها به منظور افزایش فعالیت های هنری و کشف استعدادهای برتر در زمینه های هنری دانش آموزان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: چنین رقابت هایی دانش آموزان را ترغیب می کند که در کنار درس، مهارت ها را هم آموزش ببینند و استعدادهای خود را جمع بندی کنند و در رشته تحصیلی مورد علاقه خود گرایش لازم را بیابند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان با اراده قوی با پشتکار و تلاش می توانند برخی از ضعف های احتمالی را پوشش دهند و مقاومت در مقابل برخی ناتوانی ها خودش یک گام به سمت پیروزی است و این جمله که امام راحل فرمودند ما می توانیم در واقع برای تمرکز بر توانایی ها واستعدادهای مثمر ثمر برای توسعه جامعه است.

این مسؤول تاکید کرد: چنانچه دانش آموزی بر این نکته تاکید کند که من می توانم یک دانش آموز موثر یا یک دانش آموز هنرمندی باشم و نیازمندی ها خودم را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کشوری هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزی در مازندران

برگزاری مسابقات کشوری هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزی در مازندران