مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 19:052023-07-24اجتماعي

سوگواره «احلی من العسل» با حضور دانش آموزان در بوشهر برگزار شد


دانش آموزان بوشهری همزمان با ششم محرم با برپایی سوگواره «احلی من العسل» در سراسر استان، با آرمان های شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن تجدید پیمان کردند.

- بوشهر- دانش آموزان بوشهری همزمان با ششم محرم با برپایی سوگواره احلی من العسل در سراسر استان، با آرمان های شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن تجدید پیمان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در سوگواره احلی من العسل در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، هیئت های دانش آموزی، ضمن اجرای آیین سنج و دمام، به عزاداری و سوگواری پرداختند.

این سوگواره با هدف ترویج ولایتمداری، پرورش نسلی مأنوس با معارف حسینی و تربیت مداح و مرثیه سرای نوجوان به عنوان یکی از برنامه های محوری و مؤثر حوزه پرورشی در ایام ماه حزن و اندوه اهل بیت (علیهم السلام) و به یاد نوجوانان شهید صحرای کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن اجرا شده است.

در پایان این مراسم، دانش آموزان میثاق نامه یازدهمین سوگواره احلی من العسل را قرائت کردند.

در میثاق نامه یازدهمین همایش سراسری سوگواری احلی من العسل توسط جوانان و نوجوانان عاشورایی نسل قاسم آمده است: اکنون که دشمنان قسم خورده اسلام عزیز، برای رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود، با شمشیر فریب و نیرنگ و استفاده از ابزارهای گوناگون رسانه ای به میدان نبرد آمده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره «احلی من العسل» با حضور دانش آموزان در بوشهر برگزار شد

سوگواره «احلی من العسل» با حضور دانش آموزان در بوشهر برگزار شد