مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-21اجتماعي

بخش مهمی از توسعه جوامع در روستاها شکل می گیرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اهداف ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، گفت: بخش مهمی از توسعه جوامع در روستاها شکل می گیرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اهداف ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، گفت: بخش مهمی از توسعه جوامع در روستاها شکل می گیرد.

فرزاد پیشکاری امروز، در رویداد هم اندیشی روستای نوفن انتقال فناوری به کسب و کارهای روستایی که با حضور مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی و امید کشور، جمعی از مدیران اجرایی استان، کشاورزان و مدیران شرکت های دانش بنیان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه صنایع تبدیلی در روستا ها می تواند عاملی برای توسعه، اشتغال پایدار، مهاجرت معکوس و استفاده بهینه از محصولات کشاورزی شود، اظهار داشت: تشکیل تعاونی های دانش بنیان در روستاها می تواند هم دست دلالان را کوتاه کرده و هم در صادرات محصول و ارز آوری به کشور، نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه اشتغال از مهمترین اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم است، گفت: در همین راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان آماده پشتیبانی از سرمایه گذاران، تعاونی های دانش بنیان و طرح های اشتغالزا در استان، به ویژه در مناطق روستایی است و شبانه روز با تمام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مهمی از توسعه جوامع در روستاها شکل می گیرد

بخش مهمی از توسعه جوامع در روستاها شکل می گیرد