مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-05سياسي

رییسی: ایجاد امید سرلوحه اقدامات دولت است


ایجاد امید سرلوحه همه برنامه ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

- رییس جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی در یازدهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از دغدغه های نمایندگان خبرگان، گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم در عرصه داخلی و خارجی ارائه کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی حرم امام رضا (ع) و سالگرد رحلت امام بر امیدآفرینی تاکید کردند، همه بخش ها موظفند برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند.

ما به عنوان دولت این رهنمود رهبری انقلاب را سرلوحه همه برنامه ها و اقدامات مان قرار داده ایم چراکه معتقدیم ایجاد امید و نشاط اجتماعی مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

رییسی افزود: با توجه به اینکه هدف دشمن القای یاس و ناامیدی در بین مردم ماست، دولت مصمم است با تقویت سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه با این حربه دشمنان مقابله کند و امیدواریم با اقداماتی که در دستور کار ماست و با لطف پروردگار و همت مسئولان و همراهی مردم این امر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ایجاد امید سرلوحه اقدامات دولت است

رییسی: ایجاد امید سرلوحه اقدامات دولت است