مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-15سياسي

حال عمومی نریمان پناهی رو به بهبود است


رییس سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی کشور از بهبود حال عمومی نریمان پناهی خبر داد و گفت: امروز پزشکان بررسی های تخصصی تر را بر روی این مداح برجسته کشور خواهند داشت.

- رییس سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی کشور از بهبود حال عمومی نریمان پناهی خبر داد و گفت: امروز پزشکان بررسی های تخصصی تر را بر روی این مداح برجسته کشور خواهند داشت.

مصطفی خورسندی –رییس سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی کشور- در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جسمانی نریمان پناهی اظهار کرد: باتوجه به اینکه آقای پناهی در دوران دفاع مقدس دچار عوارض ناشی از جنگ تحمیلی شدند ریه ایشان دچار آسیب قدیمی است و با توجه به این شرایط ریوی و همچنین فشاری که به وی در دهه اول ماه محرم وارد شده است باعث شده کسالت ایشان تشدید شود.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم که آقای پناهی در ایام کرونا با این ویروس درگیر و از نظر ریوی با مشکلات بیشتری مواجه شدند.

رییس سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط عمومی ایشان رو به بهبود است و قرار بود امروز پزشکان بررسی های تخصصی تر را بر روی این مداح برجسته کشور داشته باشند.

نریمان پناهی متولد 1344 در اردبیل، مداح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال عمومی نریمان پناهی رو به بهبود است

حال عمومی نریمان پناهی رو به بهبود است