مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-09اقتصادي

پاسخ مدیریت بحران به انتقادهای مطرح شده پیرامون تعطیلی موسسات آموزشی در شرایط آلوده


مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی در خصوص تعطیلی موسسات آموزشی در شرایط آلودگی هوا گفت: تصمیم گیری بر اساس دستورالعمل های کمیته اضطرار است و تعطیلی مراکز آموزشی در آیین نامه ها قید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به دنبال کاهش آلودگی هوا و افزایش گرد و غبار با تصمیم کمیته اضطرار استان امروز برای چندمین بار در روزهای گذشته پایان کار ادارات و بانک ها ساعت 12 ظهر تعیین شد.

  همچنین با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار پدیده گرد و غبار  ادارات و بانک های استان  ساعت 12 ظهر تعطیل شدند و کارمندان و پرسنل دستگاه های اجرایی که دارای سابقه و تأیید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی و ریوی  مادران باردار دورکاری شدند.

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار کلاس های تمامی موسسات و آموزشگاه ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه های زبان، اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه های اوقات فراغت تابستانی تعطیل و به صورت مجازی برقرار شدند که تعطیلی این مراکز با واکنش ها و انتقادهایی همراه بود و منتقدین معتقد بودند تعطیلی این نوع مراکز موجب خسارت به آنها شده و در کسب وکار آنان اختلال ایجاد می کند.

تعطیلی مراکز آموزشی بر اساس دستورالعمل ها است  مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به انتقادات مطرح شده در خصوص تعطیلی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیریت بحران به انتقادهای مطرح شده پیرامون تعطیلی موسسات آموزشی در شرایط آلوده

پاسخ مدیریت بحران به انتقادهای مطرح شده پیرامون تعطیلی موسسات آموزشی در شرایط آلوده