مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-17سياسي

آزادگان لحظه ای میثاق خود را با انقلاب و آرمان های امام راحل از یاد نبردند


26 مرداد ماه هر سال یادآور ورود باشکوه، غرورآفرین و فاتحانه آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان است که نتیجه استقامت، پایداری و صبر مومنانه ایشان در راه اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی بود که تبدیل به لبیکی بلند به ندای آسمانی آن پیر سفر کرده گشت که .

- 26 مرداد ماه هر سال یادآور ورود باشکوه، غرورآفرین و فاتحانه آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان است که نتیجه استقامت، پایداری و صبر مومنانه ایشان در راه اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی بود که تبدیل به لبیکی بلند به ندای آسمانی آن پیر سفر کرده گشت که صولت طاغوت را شکست و چراغ مقاومت را در شبان تیره ستمشاهی برافروخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع متن این بیانیه به شرح زیر است: 26 مرداد ماه هر سال یادآور ورود باشکوه، غرورآفرین و فاتحانه آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان است که نتیجه استقامت، پایداری و صبر مومنانه ایشان در راه اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی بود که تبدیل به لبیکی بلند به ندای آسمانی آن پیر سفر کرده گشت که صولت طاغوت را شکست و چراغ مقاومت را در شبان تیره ستمشاهی برافروخت.

در برهه ای حساس از تاریخ معاصر که استکبار جهانی با تمام توان و استعداد و با تهییج و وسوسه شیطانی، عامل مزدور و دست نشانده خود ،صدام را در منطقه بر علیه نظام تازه بنیان و انقلاب شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان لحظه ای میثاق خود را با انقلاب و آرمان های امام راحل از یاد نبردند

آزادگان لحظه ای میثاق خود را با انقلاب و آرمان های امام راحل از یاد نبردند