مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-28سياسي

آیت الله سعیدی: دست انتقام الهی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت


قرآن سوزان و حامیان صهیونیست آن ها بدانند دست انتقام الهی گریبان آن ها را خواهد گرفت و سزای سوزاندن کلام الله مجید را خیلی زود دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه نماز جمعه امروز که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه همه گناهان و ظلم ها به خاطر بی تقوایی است، طی سخنانی اظهار کرد: امام حسین(ع) آخرین خطبه شان در عاشورا را با عبادالله اتقوالله شروع کردند و مردم را به تقوا الهی دعوت کردند.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) یکی از اهداف قیام خود در کربلا را امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در ذات خودش یک کار فرهنگی، ارزشمند و سازنده برای اصلاح جامعه است.

خطیب جمعه قم ادامه داد: کسانی ایراد می گیرند که چرا انقدر روی مساله حجاب تمرکز کردید به آن ها می گوییم مگر نمی بینید که دشمنان شما چقدر بر روی بی حجابی و غیرت زدایی تمرکز کرده است؟ چرا جامعه متدینین نباید روی حجاب متمرکز شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) اشاره کرد: هنگامی که لشکر ابن سعد به خیمه ها حمله کرد امام حسین (ع) خطاب به آن ها گفتند اگر دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دست انتقام الهی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت

آیت الله سعیدی: دست انتقام الهی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت