مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-13سياسي

مردم شهر «دبیران» خواستار ابقاء امام جمعه شهرشان هستند


مردم یک شهر 20 هزار نفری در جنوب شرق فارس، خواستار ابقاء امام جمعه شهر خود و تغییر نظر مسئولان برای جابجایی او هستند.

- ایسنا/فارس مردم یک شهر 20 هزار نفری در جنوب شرق فارس، خواستار ابقاء امام جمعه شهر خود و تغییر نظر مسئولان برای جابجایی او هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و در پی اعلام خبر جابجایی امام جمعه دبیران از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس، گروه های مردمی و هیئات مذهبی بر آن شدند تا با گردآوری یک طومار و رساندن به دست مسئولان استان و کشور، مانع از انتقال حجت الاسلام تندگام از شهر دبیران شوند.

در همین راستا برخی از مسئولان و معتمدان محلی شهر 20 هزار نفری دبیران در جنوب شرق فارس در گفت وگوهایی با خبرنگار ایسنا، حضور امامت جمعه این شهر را باعث رشد و پیشرفت عنوان کرده و می افزایند؛ ارتباط با نونهالان، نوجوانان و به ویژه نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی، ارتباط صمیمی با مردم، ترویج اندیشه و عمل انقلابی، افزایش اثرگذاری و غنای محتوایی نماز جمعه و همدردی با مردم مستضعف، همگی در منش حجت الاسلام تندگام به طور کامل مشاهده می شود.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس از تصمیم خود صرفه نظر کند مسئول ستاد نماز جمعه شهر دبیران در همین رابطه در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به اینکه امام جمعه شهر دبیران بومی این منطقه بود و از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهر «دبیران» خواستار ابقاء امام جمعه شهرشان هستند

مردم شهر «دبیران» خواستار ابقاء امام جمعه شهرشان هستند