مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-25ورزشي

در هنگام ظهور امام زمان(عج) تازه درک ما از عاشورا شروع می شود


با ظهور حضرت ولیعصر(عج) سفره هیات جمع نمی شود، غم و فراق اباعبدالله تمام نمی شود؛ ما هنوز درکی از عاشورا نداریم در هنگام ظهور امام زمان(عج) تازه درک ما از عاشورا شروع می شود.

- در هنگام ظهور امام زمان(عج) تازه درک ما از عاشورا شروع می شود ایسنا/قم استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: با ظهور حضرت ولیعصر(عج) سفره هیات جمع نمی شود، غم و فراق اباعبدالله تمام نمی شود؛ ما هنوز درکی از عاشورا نداریم در هنگام ظهور امام زمان(عج) تازه درک ما از عاشورا شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ظهیری در هفتمین شب عزاداری دهه اول محرم هیات خادم الرضا(ع) که شامگاه 2 مردادماه در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، گفت: تا لحظه آخری که خاتم الانبیاء در حالت احتضار قرار داشتند همواره می فرمودند که تنها راه نجات، تمسک به قرآن و توسل به عترت است.

وی افزود: کلمه صراط همیشه در قرآن کریم به صورت مفرد آمده در حالی که در ضلالت و گمراهی به این صورت نیست چرا که راه راست و الهی فقط یک راه است و آن هم با تمسک به کتاب خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام ممکن است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که سابقه روضه حضرت سید الشهدا (ع) و برگزاری هیات به حضرت آدم (ع) برمی گردد، ادامه داد: اولین روضه را خداوند گرفتند و اولین شرکت کننده ها هم حضرت آدم (ع) و همسرشان حضرت حوا بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هنگام ظهور امام زمان(عج) تازه درک ما از عاشورا شروع می شود

در هنگام ظهور امام زمان(عج) تازه درک ما از عاشورا شروع می شود