مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-05سياسي

گوهررود و زرجوب جزو آلوده ترین رودخانه های جهان هستند


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از بهسازی 60 درصدی دفن گاه زباله سراوان خبر داد و گفت: گوهررود و زرجوب جزو آلوده ترین رودخانه های جهان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا احمدی سنگری امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: ساماندهی زباله سراوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم رشت و گیلان است.

وی از بهسازی 60 درصدی دفن گاه زباله سراوان رشت خبر داد و افزود: لوله های خروج گاز متان تعبیه شده و بهسازی ها در حال اجرا است و در حدود 5 هکتار از مساحت این مرکز باقی مانده که ماشین آلات در حال کار هستند و پیمانکار متعهد شده تا پایان آبان ماه کار بهسازی مرکز دفن سراوان را به پایان برساند.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساماندهی شیرابه زباله سراوان بیان کرد: حوضچه هایی در این مرکز در حال ساخت است که این حوضچه ها به جهت ذخیره شیرابه به مدت یک هفته و انتقال آن به تصفیه خانه شیرابه خواهد بود.

احمدی با بیان بحث ارتقای کارخانه کمپوست و کود آلی و افزایش ظرفیت آن و همچنین بهسازی زباله سراوان و ایجاد زباله سوز توأمان در حال پیگیری است، گفت: در صورت ارتقای ظرفیت کارخانه کود آلی پیش بینی می شود که با معرفی پهنه جدید دفن زباله، ریجکت +های کود آلی به پهنه جدید منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوهررود و زرجوب جزو آلوده ترین رودخانه های جهان هستند

گوهررود و زرجوب جزو آلوده ترین رودخانه های جهان هستند