مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-27فرهنگي

حرمتی که شکسته شد و ناشرانی که در امر حجاب قانونمند هستند


در پی تخلف قانونی و بی حرمتی مجموعه طاقچه به عزای ماه محرم بسیاری از ناشران از ادامه فروش کتاب های شان در این پلتفرم امتناع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به تازگی و در روزهای دهه اول محرم امسال، تصویری از کارکنان اپلیکیشن طاقچه انتشار یافته است که در آن اکثر خانم ها بدون حجاب هستند.

در پی این تخلف بسیاری از ناشران به نشانه اعتراض با این اقدام هنجارشکنانه از جمله انتشارات آستان قدس رضوی و نشر شهید کاظمی از ادامه فروش کتاب هایشان در این پلتفرم امتناع کردند.

هر یک از ناشران پرفروش در نامه ای اعلام کردند که انتشارات شأن همکاری خود را با طاقچه پایان می دهد؛ به هرحال انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه در فضای مجازی طی یکی دو روز اخیر حاشیه هایی را به همراه داشته است؛ تصویر مذکور نشان دهنده عدم رعایت حجاب توسط برخی از افراد حاضر در این تصویر است، موضوعی که طاقچه پلتفرم مجازی فعال در حوزه کتاب الکترونیک و صوتی تاکنون نسبت به آن واکنشی رسمی نشان نداده است.

تنها واکنشی که تاکنون از سوی مسئولان طاقچه ارائه شده، توسط محمد حسین غفوری یکی از بنیانگذارانش بود که در فضای مجازی در واکنشی غیر رسمی به این موضوع نوشت: بابا ما کاری نکردیم، این عکس مال 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمتی که شکسته شد و ناشرانی که در امر حجاب قانونمند هستند

حرمتی که شکسته شد و ناشرانی که در امر حجاب قانونمند هستند