مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-15سياسي

شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور شد + سوابق


وحیدی وزیر کشور طی حکمی سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد وحیدی ضمن تشکر و تقدیر از تلاش ها و خدمات محمد رضا غلامرضا، طی حکمی "سید محمد تقی شاهچراغی" استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات منصوب کرد.

سید محمد تقی شاهچراغی کیست؟ سید محمد تقی شاهچراغی متولد 1340 در قم است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد.

وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز 17 علی بن ابیطالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین الدین به دفاع از کشور پرداخت.

وی پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه استان های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه 1397 تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم را بر عهده داشته است.

شاهچراغی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، با پیشنهاد سرلشگر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب و به پاس قدردانی از تلاش و عملکرد جهادی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم، از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تشویق قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور شد + سوابق

شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور شد + سوابق