مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-21پزشكي

جراح ایمپلنت


متخصص ایمپلنت شخصی است که با گذراندن دوره های تخصصی ایمپلنت و لثه دارای توانایی بازسازی دندان های از دست رفته توسط ایمپلنت میباشد .

 خوب 1- بررسی عکس های قبل و بعد بیماران مراجعه کننده  2- پرس و جو از طریق منابع گوناگون   3-داشتن مدارک معتبر در زمینه ایمپلنت  4- انجام درمان های بازسازی استخوان و پیوند لثه سینوس لیفت  5-بدون درد بودن درمان  دکتر بهمن پوراقدم از جراحان ایمپلنت و لثه میباشند ایشان با بهره مندی از پرسنل مجرب ، متریال روز دنیا ، و بهره مندی از تجهیزات به روز در محیطی کاملا بهداشتی به انجام درمان های ایمپلنت و لثه می نمایند ایشان رزومه ای درخشان در زمینه ایمپلنت و درمان های لثه و زیبایی را دارا هستند .

در مطب ایشان کلیه درمان های باز سازی استخوان، پیوند لثه ،ایمپلنت و کارهای زیبایی دندان با کیفیت و اصولی و بدون درد انجام میپذیرد  در دانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم علاوه بر ایمپلنت کلیه خدمات دندان پزشکی و زیبایی انجام میپذیرد و کلیه مراجعین چکاپ کامل میشوند .

مطب ایشان واقع در سعادت اباد و خیابان فرشته میباشد .

عکسهایی که در بالا مشاهده میفرمایید از نمونه کارهای دکتر بهمن پوراقدم میباشد که درمان ایمپلنت لمینت و چکاپ کلی دندانها برای ایشان انجام شده   انتهای رپرتاژ آگهی/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراح ایمپلنت

جراح ایمپلنت