مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-25فرهنگي

مرور آیینی 400 ساله در مستند «جایی که از نخل ها گلاب می گیرند»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ مستند پژوهشی «جایی که از نخل ها گلاب می گیرند» به تهیه کنندگی محمدرضا گنجی روایتی است دیدنی از یکی از کهن ترین و باشکوه ترین آیین های عزاداری سیدالشهدا (ع) در ایران که به عنوان .

- مرور آیینی 400 ساله در مستند جایی که از نخل ها گلاب می گیرند روایتی از نخل گردانی و عزاداری ویژه مردم قمصر کاشان در مستندی تحت عنوان جایی که از نخل ها گلاب می گیرند چهارشنبه 4 مرداد حوالی ساعت 22 از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ مستند پژوهشی جایی که از نخل ها گلاب می گیرند به تهیه کنندگی محمدرضا گنجی روایتی است دیدنی از یکی از کهن ترین و باشکوه ترین آیین های عزاداری سیدالشهدا (ع) در ایران که به عنوان میراث معنوی ثبت ملی نیز شده است.

یکی از کارشناسان این مستند سیدحسین معتمدی روحانی، پژوهشگر، شاعر و نویسنده 8 عنوان کتاب و پدر خواننده کشورمان محمد معتمدی است.

همچنین پیرغلام محمد مولادوست از قدیمی های این منطقه و حافظه تصویری این آیین، محمد ابوالفضلی پژوهشگر و یکی از علم دار ها از دیگر کسانی هستند که مقابل دوربین این مستند قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور آیینی 400 ساله در مستند «جایی که از نخل ها گلاب می گیرند»

مرور آیینی 400 ساله در مستند «جایی که از نخل ها گلاب می گیرند»