مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:162023-08-10سياسي

سردار غلامرضا سلیمانی: «مردم پایه شدن» در فتح خرمشهرهای اقتصادی ضرورت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان و آیین افتتاح 515 نیروگاه خورشیدی و 1200 طرح اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: اصفهان همانند لشکر امام حسین (ع) که در دوران دفاع مقدس طلایه دار بود، در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز طلایه دار است.

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که دشمن بر این بُعد و همچنین بُعد رسانه، سرمایه گذاری بسیاری کرده است، تا ایران ضعیفی را در مقابل خود داشته باشد ولی ملت ایران این خیانت ها و ناجوانمردی ها را در بعد اقتصادی درک کرده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه صنعت برق کشور صنعت قابل توسعه ای است، افزود: کشور در تابستان امسال رکورد 85 هزار مگاوات را تجربه کرد و ما سراغ نیروگاه هایی می رویم که دارای آلودگی و فاقد پیوست پدافندی است و مشکلات بسیاری دارد در حالیکه اگر  مزایای نیروگاه های مقیاس کوچک خورشیدی احصا شود بیش از 50 مزیت را شامل می شود.

  وی خاطر نشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش است، در بعد اقتصادی نیز خرمشهرهای متعددی در پیش است که یکی از ابعاد آن تولید برق پاک خورشیدی است و اصفهان این مسیر را باز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامرضا سلیمانی: «مردم پایه شدن» در فتح خرمشهرهای اقتصادی ضرورت است

سردار غلامرضا سلیمانی: «مردم پایه شدن» در فتح خرمشهرهای اقتصادی ضرورت است