مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-11اقتصادي

زیرساخت تاسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران تا اربعین امسال به بهره برداری می رسد


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین اربعین تاکید کرد.

- ایسنا/ایلام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین اربعین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، دکتر یزدان رضایی در بازدید میدانی از تاسیسات آبرسانی و خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در پایانه برکت و پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران اربعین تاکید کرد.

پرویز ناصری ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات رسانی به زائران، گفت: تمامی مواکب و تأسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند و حتی در پارکینگ بزرگی که 40 هزار خودرو را در خود جای می دهد نیز هم آب شرب پایدار و بهداشتی و هم سرویس های بهداشتی تعبیه شده است.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب در پایانه مرزی نیز اظهار کرد: زیرساخت تأسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال از سال 1401شروع شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب، تمام تلاشمان این است تا این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت تاسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران تا اربعین امسال به بهره برداری می رسد

زیرساخت تاسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران تا اربعین امسال به بهره برداری می رسد