مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-16اقتصادي

1000 میلیارد تومان به حساب شهرداری های گلستان واریز می شود


مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت که از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های گلستان واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، قربان حاجی مشهدی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد:  از ابتدای سال تاکنون 530 میلیارد تومان از محل منابع ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های گلستان پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: طی دو سال اخیر 68 هزار مودی مالیاتی جدید در استان گلستان شناسایی شد.

حاجی مشهدی افزود در چهار ساله فعالیت دولت دوازدهم دو هزار و 500 میلیارد تومان مالیات در گلستان تحصیل شد که این مبلغ در دو سال نخست فعالیت دولت سیزدهم به چهار هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس داده های ثبت شده در سامانه املاک و اسکان حدود پنج هزار واحد مسکونی خالی در گلستان شناسایی شده است.

حاجی مشهدی گفت: طی دو ماه اخیر و با پیگیری مودیان این بخش، تعداد واحد های خالی از سکنه به سه هزار واحد کاهش یافته است و حدود 40 میلیارد تومان برای آنها مالیات پیش بینی شده که تاکنون فقط 6 مالک در برابر داده های موجود تمکین و مالیات خود را پرداخت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان به حساب شهرداری های گلستان واریز می شود

1000 میلیارد تومان به حساب شهرداری های گلستان واریز می شود