مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:312023-08-14اقتصادي

جلوگیری از تخلیه 3 هزار تن نهاده فاسد در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل  دامپزشکی مازندران امروز در بازدید از کشتی حامل این محموله ذرت در بندر امیرآباد اظهار کرد: حدود 3 هزار تن محموله نهاده ذرت برای استفاده در صنعت خوراک دام و طیور شب گذشته وارد اسکله بندر امیرآباد شده بود که طی بازدید شبانه به دلیل آلودگی اجازه تخلیه  و ترخیص صادر نشده است.

وی گفت: این محموله از مبدا دچار سوختگی، کپک زده و بوی نامساعد بود که با هوشیاری کارشناسان دامپزشکی شهرستان و هماهنگی با اداره کل دامپزشکی مازندران جلوی تخلیه این کشتی گرفته شد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه این محموله مذکور فاقد شرایط ارگانولپتیکی است،گفت: در بررسی های صورت گرفته این محموله فاقد مقررات و استاندارد های تعریف شده بوده و بنابراین اجازه تخلیه و ترخیص ندارد.

آقاپورکاظمی تصریح کرد: موضوع طی صورت جلسه ای به شرکت وارد کننده ابلاغ شد و کشتی با محموله ذرت به کشور مبدا عودت داده شد.

وی، ساماندهی و نظارت کیفی و بهداشتی برای تولید خوراک دام و طیور و صدور مجوز ترخیص محموله های وارداتی نهاده های دامی جهت مصرف در مراکز پرورش و صدور مجوز برای ترانزیت فرآورده های خام دامی و نهاده های دامی از وظایف مهم سازمان دامپزشکی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تخلیه 3 هزار تن نهاده فاسد در مازندران

جلوگیری از تخلیه 3 هزار تن نهاده فاسد در مازندران