مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-16بين الملل

رییس بخش دفاع بیولوژیکی روسیه: آمریکا برای ایجاد یک پاندمی جدید آماده می شود


رییس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا در حال آماده شدن برای ایجاد یک پاندمی جدید به وسیله القای جهش در ویروس هاست.

- رییس بخش دفاع بیولوژیکی روسیه: آمریکا برای ایجاد یک پاندمی جدید آماده می شود رییس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا در حال آماده شدن برای ایجاد یک پاندمی جدید به وسیله القای جهش در ویروس هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری DDGeopolitics، ایگور کریلف، رییس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه گفت: آمریکا یک پایگاه آزمایشی دارد که این کشور را قادر می سازد تا مولفه های سلاح بیولوژیک را دستکاری کند.

این مقام دفاعی ارشد روسیه همچنین افزود: فعالیت بیولوژیکی-نظامی آمریکا نشان دهنده یک ترند است و آن، بیماری هایی است که مورد علاقه پنتاگون هستند و در نهایت به پاندمی تبدیل می شوند.

رییس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه افزود: وزارت دفاع روسیه لیست افراد مرتبط با فعالیت در مرکز تحقیقات و فناوری اوکراین را در چارچوب فعالیت نظامی-بیولوژیکی آمریکا در اوکراین گسترش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بخش دفاع بیولوژیکی روسیه: آمریکا برای ایجاد یک پاندمی جدید آماده می شود

رییس بخش دفاع بیولوژیکی روسیه: آمریکا برای ایجاد یک پاندمی جدید آماده می شود