مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-24ورزشي

صرفا به دنبال ورزش حرفه ای نیستیم/ همه اقشار هدف فدراسیون هستند


سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: به دنبال این نیستیم که صرفاً ورزش حرفه ای را ترویج دهیم و در این مسیر فعالیت داشته باشیم بلکه تمام اقشار جامعه، - هدف ما هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد گواری ظهر دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیئت آمادگی جسمانی خوزستان اظهار کرد: رشته آمادگی جسمانی از 30 مردادماه سال گذشته از فدراسیون همگانی منفک شده و کار خود را آغاز کرده است، در این مدت اتفاقات خوبی صورت گرفته و تعداد افراد و رشته هایی که زیرمجموعه این فدراسیون فعالیت می کنند، قابل توجه است.

وی در خصوص تفاوت ورزش همگانی با رشته آمادگی جسمانی گفت: در رشته همگانی افراد ملزم به رعایت چارچوب و قوانین خاص نیستند و هر شخص در هر زمانی که بخواهد می تواند ورزش کند اما در آمادگی جسمانی قطعاً باید ورزش منظم و مستمر صورت گیرد تا منتج به یک نتیجه شود؛ نتیجه آن هم تغییر در سیستم های انرژی و فاکتورهای آمادگی جسمانی است که ما بیشتر به دنبال تندرستی و آمادگی جسمانی افراد در هر سطح هستیم.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: گاهی ورزشکاران در این رشته به صورت حرفه ای کار می کنند که می دانید ورزشکارانی که آمادگی جسمانی کار می کنند از توان بالایی برخوردار هستند، گاهی هم افراد متناسب با موقعیت شغلی شأن در این رشته فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفا به دنبال ورزش حرفه ای نیستیم/ همه اقشار هدف فدراسیون هستند

صرفا به دنبال ورزش حرفه ای نیستیم/ همه اقشار هدف فدراسیون هستند